Moliūgų dienos

Tikra šventė, kai moliūgai iš lysvių parkeliauja į namus. Nepalikite jų visų Helovino šventei, geriau valgykite – tai itin naudinga daržovė, tinkanti bet kuriam dietiškam patiekalui gardinti - ir pusryčių košei, ir daržovių troškiniui, ir varškės apkepui, ir kvepiančiam pyragui. Moliūgų sultys – tikras sveikatos gėrimas. Jei netinka vienos, maišykite jas su morkomis ar obuoliais, bus triguba nauda. Sudžiovinkite ir sėklas, jos – cinko atsargų saugykla.

Subalansuota vegetarams.

„Meistro kokybės“ meistrai pasirūpino, kad skubantys ir mėsos nevalgantys parduotuvių lentynoje rastų jiems tinkamų užkandžių. Kasdien jie pritepa šviežių sumuštinių su sūriu, su tunais, su dantenių užtepėle ar tofu sūriu, prisuka suktinukų su tunais ir agurkais ar tofu sūriu, prikepa grikių miltų blynelių su varške ir špinatais, patiekia šviežutėlio moliūgų, varškės apkepo ar apkepo su pievagrybiais.

Mėsos valgytojams.

Ar jau ragavote „Meistro kokybės“ naujienų – sumuštinių su plėšyta jautiena ir čederio sūriu? O suktinukų su vištiena ir pomidorais ar šviežiai suteptos pitos su vištiena?

Patarimas: Jei netoleruojate maisto produktų, kurių sudėtyje yra glitimo, atidžiai skaitykite produktų etiketes. Didžiausia glitimo koncentracija, žinoma, yra kviečių, rugių ir miežių produktuose – duonos gaminiuose, konditerijoje, sausainiuose, košėse, dribsniuose, makaronuose. Tačiau lygiai taip pat atidžiai reiktų stebėti prieskonių, padažų, sultinių, pelėsinių sūrių etiketes.