Pradėkime rudenį aktyviai

Vasara – judesio metas. Tuo neabejoja sporto klubo „People Fitness“ grupinių užsiėmimų trenerė Lina Dranginytė. Tačiau vasara baigiasi, o kartu su ja – ir žygiai miškuose, plaukimas baidarėmis, pasivažinėjimai dviračiais. „Ruduo – atradimų metas, taigi, ruoškitės išmėginti kažką visiškai naujo“, - sako trenerė ir siūlo keletą klubo „People Fitness“ įdomybių.

Treniruotės „Les Mills“
Klubai „People Fitness“ Lietuvoje yra vieninteliai, turintys licenciją rengti gausybę treniruočių „Les Mills“. „Les Mills“ yra vienas didžiausių ir populiariausių prekės ženklų, kuriančių treniruočių choreografiją. Specialus treniruotėms kuriamas grojaraštis motyvuoja sportuoti ir dar labiau pamėgti aktyvų gyvenimo būdą. Treniruočių pratimai kuriami drauge su medicinos darbuotojais, o treneriai nuolat mokosi seminaruose. Treniruotėse „BodyPump“, „Body Combat“ ir „BodyBalance“ dirba profesionalūs treneriai ir skamba energinga muzika.

„BodyPump“ – pati populiariausia jėgos treniruotė, kurios metu naudojami ir svarmenys. Nuolat pasikartojantys judesiai gerai treniruoja kūną ir per užsiėmimą sudeginama iki 540 kalorijų. Treniruočių „Body Combat“ metu naudojami įvairūs kovos menų judesiai. Šios treniruotės užtikrina tobulas kūno formas, mažina stresą ir greitai degina kalorijas, – neteksite jų apie 740. Treniruotės „BodyBalance“ sukurtos naudojant jogos judesius. Kvėpavimas ir įkvepianti muzika – neatsiejama pratimų dalis. Stiprėja kūnas, o po treniruotės jausitės ramūs ir susikaupę. „BodyAttack“ – energingos treniruotės, tinkančios ir pradedantiesiems, ir aistringiems sporto mėgėjams. Šiose treniruotėse bėgimas, šuoliai su įtūpstais derinami su jėgos pratimais – atsispaudimais ir pritūpimais. Treniruotės vyksta su instruktoriumi, o jose skamba energinga muzika, kai metamas iššūkis jūsų galimybių riboms. Per treniruotę neteksite apie 730 kalorijų. Pavadinimas „Cxworx“ slepia pusvalandžio treniruotę, kurios tikslas – stiprinti kūno branduolio raumenis. Kaip žinoma, stiprus kūnas yra svarbiausias mūsų
gyvenimo pagrindas. Treniruočių „Cxworx“ metu treneriai yra paruošę skirtingų judesių, skirtų skirtingai pasirengusiems. Jie parodys tinkamą treniruočių su gumomis ir štangos diskais techniką bei svorio pratimus. „Les Mills Grit“ yra itin intensyvios intervalinės treniruotės, skirtos jau pažengusiems sportininkams. Šiose treniruotėse ypatingai svarbu pratemus atlikti techniškai ir greitai. Šios treniruotės vyksta 30 minučių ir rekomenduojamos ne dažniau kaip du kartus per savaitę. Treniruočių metu „Les Mills Tone“ laikomasi „3 in 1” koncepcijos. Tai viena naujausių kardio-, ištvermės ir jėgos treniruotė, kurioje derinami įvairūs pratimai, stiprinantys ištvermę ir deginantys kalorijas. Ši treniruotė skirta žmonėms, esantiems įvairaus sportinio pasirengimo lygio.

Supermaistas
Supermaistui priskiriami produktai, turintys daug vitaminų ir mineralų. Sportuojantiems žmonėms jis – labai naudingas.
Vingrūnės
Tai maždaug prieš 3 milijardus ir 6 milijonus metų atsiradusi mikroskopinė daugialąstė melsvabakterė. Vingrūnės auga šarmo turinčiuose vandenyse, ten, kur karšta ir daug saulės, jose gausu įvairių maistinių medžiagų, kurių derinys idealiai atitinka žmogaus organizmo poreikius.
Stevija
Iš Pietų Amerikos kilęs augalas. Iš jo lapų ekstrakto gaunamas visiškai natūralus saldiklis, neturintis kalorijų. Jame esantys glikozidai yra 110-270 kartų saldesni už cukrų.

Atstatyk jėgas
Po geros treniruotės svarbu tinkamai užkąsti. Mitybos specialistai teigia, kad valgyti po treniruotės – geras įprotis, tik labai svarbu pasirinkti tinkamą maistą. Naudingi produktai atstatys raumenis ir juos augins, taigi, valgykite liesus baltymus – kalakutienos, vištienos filė, baltą žuvį. Taip pat tinka angliavandeniai – avižiniai trapučiai, augaliniu gėrimu užpiltas dubenėlis granolos, ryžiai, makaronai, tortilijos. Po treniruotės reiktų vengti riebalų, kofeino, kakavos ir šokolado.

Patarimas: pavalgyti po treniruotės geriausia per pirmąsias 20 minučių. Jei dvi valandas nevalgysite, teigia mitybos specialistai, jūsų treniruotė nueis veltui – riebalus joje sudeginsite, bet geros ir greitos medžiagų apykaitos nebus.