Ryškiai raudona

Daugiau daržovių ir vaisių. Argi ne tokius pažadus sau davėme prasidedant pavasariui? Gal jau laikas pažadus tęsėti ir užkandžiams rinktis riekę gaivaus arbūzo, puodelį šviežių braškių ar trešnių. Vitaminų ištroškęs kūnas tikrai už tai padėkos!

Ar žinojote, kad raudonos spalvos pigmentą vaisiams suteikia bioflovanoidas likopenas? Tai biologiškai aktyvi medžiaga, kurios mūsų organizmui ypatingai reikia. Mokslininkai vieningai sutaria, kad likopenas yra puikus antioksidantas. Braškės – tikra raudonos spalvos bomba. Pirmosiose vasaros uogose gausu folatų, naudingų raudonųjų kraujo kūnelių gamybai, o vitamino C jose – daugiau nei citrusiniuose vaisiuose. Be to, braškės yra kalio, geležies, kalcio, magnio ir įvairiausių B grupės vitaminų.

Po ryškiai žalia žieve raudoną spalvą s

lepia ir bene didžiausia iš visų uogų – arbūzas. Ši uoga – saldi, gardi ir mažai kaloringa. Stiklinė arbūzo minkštimo neturi nė 50 kalorijų. Sveikieji angliavandeniai ir fruktozė malšina saldumynų norą, o arbūzuose esantis magnis palaiko gerą nuotaiką.

Vasaros pradžioje galite išmėginti ir trešnių dietą. Dietologai teigia, kad 100 gramų trešnių yra vos 52 kalorijos. Be to, šios uogos greitai malšina alkį, tonizuoja ir suteikia energijos.

Braškės ant palangės 

Jei braškes labai mėgstate, tačiau nei sodo, nei daržo neturite, lengvai jų galite užsiauginti ant palangės. Pasodinkite keletą kerelių į vazonėlį arba įmaišykite tarp balkono gėlių į lovelį. Tik paieškokite parduotuvėse specialių veislių, tinkamų auginti balkone. Jos ne tik gražiai žydi, bet ir puikiai dera. Fantastiškas jausmas, iškišus ranką pro langą, nusiskinti kvepiančią raudoną uogą.

Patarimas: nuo seno manoma, kad braškės tinka dantims balinti. Braškę perpjaukite pusiau ir gabalėliu patrinkite dantis bei dantenas.